A felirat állása:
Spartacus s03e10:
(HDTV-AFG, x264-ASAP, 720p-IMMERSE) LETÖLTÉS

2012. február 27., hétfő

Íme a meglepetés: Spartacus Motion Comic: Első epizód

Meglepetést ígértem, íme! Elkészítem a Spartacus Mozgó Képregény minisorozat feliratait. Egy-két hetente rakok fel majd új részeket, összesen négy lesz. Remélem akad még olyan, aki nem látta a sorozat első évadához készült miniepizódokat, és örömet szerzek neki a felirattal.
Ennek a résznek már régóta elérhető a magyar fordítása, az alábbiakban egy attól különböző, javított verziót nézhettek meg.

 

7 megjegyzés:

  1. Hát ez ISTEN! Én nem is tudtam, hogy van ilyen... :D
    De akkor elkezdjük nézni! :P
    Köszönjük szépen!

    VálaszTörlés
  2. El is felejtettem, hogy létezik ilyen, eddig nem láttam, de most megnéztem nagyon jó lett, köszi szépen, nem kis munka lehetett.

    VálaszTörlés
  3. Akkor jól sejtettem, hogy ez lesz a meglepetés. :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem halvány béka fingnyi tudtom sem volt arról, hogy ilyen mini széria létezik. Ez tényleg meglepi volt o_O

    VálaszTörlés
  5. Állat volt, köszi Zoli :)! A végén esett csak le, hogy ki az az Arkadios...

    VálaszTörlés
  6. Köszi Zoli ezt is mint még a többi feliratot! Nagyon sok embernek okozzol örömet. Lesz még meglepetés ebből a seriából ? :)

    VálaszTörlés